Ratkaisuja aitoon tarpeeseen

Vastuullisuuden merkitys yritysbrändeille kasvaa koko ajan. Asiakkaat arvostavat laatua ja yksilöllisyyttä, kestävästi tuotettuna.

Monta brändiä, yksi lautasliina

Lyhyen kesäkauden vuoksi saman konsernin ravintoloissa on fiksua yhdistää logot yhteen lautasliinaan. Näin on toimittu Soupster-konsernin Linnanmäen ravintoloissa.

Lue koko juttu:
www.fiblon.com/ajankohtaista

Vastuullisuus on osa arvoja

Asiakkaat ovat yhä tiedostavampia, ja yrityksen arvot vaikuttavat jopa työntekijöiden palkkaamiseen. Voiveljet Oy:ssä vastuullisuus on huomioitu monella eri tasolla.

Lue koko juttu: 
www.fiblon.com/ajankohtaista

Palkitun brändin ytimessä on ensiluokkainen tuote


3 Kaverin Jäätelö
on kovassa nosteessa. Pieni helsinkiläinen jäätelötehdas sai keväällä Yhdysvalloissa arvostetun pakkausdesign-palkinnon uudistetuista jäätelöpakkauksistaan.

– Omaan tekemiseen palkinto vaikutti ihan älyttömästi, saimme siitä rohkeutta uudistaa ja heittäytyä. Meillä on kova halu mennä enemmänkin maailmalle, kertoo 3 Kaverin markkinoinnista vastaava Anna Wikholm.

Kotimaisuus ja vastuullisuus ovat 3 Kaverille erityisen tärkeitä arvoja, ja yhteistyö Fiblonin kanssa sopii oivallisesti kuvioon.

– Viime kesänä mainitsin isälleni Ilkalle, etten löydä mistään hyvää serviettejä painavaa yritystä. Vanhana porilaisena kahvilayrittäjänä hän muisti heti Fiblonin!

Lue koko juttu: 
www.fiblon.com/ajankohtaista


yksilöllinen monille

Vuonna 2012 Sokos Hotels aloitti mittavan konseptiuudistuksen. Uudessa konseptissa hotellityyppejä on kolme – Solo, Break ja Original – joista jokaisella on oma ideologiansa.

Sokos Hotels -ketju oli perustettu jo vuonna 1974. Ajatus hotelliketjusta, jonka kohteet ovat standardoituja ja tasalaatuisia, syntyi Amerikassa. Idea levisi ympäri maailman, myös Suomeen. Ajat ovat kuitenkin muuttuneet.

Tarve muutokseen syntyi, kun huomattiin, että ihmiset haluavat hotellimajoittumiseltaan eri asioita. Majoittujien tarpeet voivat vaihdella paljonkin: työmatka ja romanttinen viikonloppu vaativat hotellilta eri asioita.

– Jokainen kolmesta brändistämme on tärkeä. Haluamme tarjota yksilöllisempiä kokemuksia asiakkaillemme. Mottomme kuuluukin: yksilöllinen monille! kertoo Sokos Hotelsin konseptipäällikkö Janina Nurmela.

Lue koko juttu:
www.fiblon.com/ajankohtaista