40 vuotta asiakkaan asialla

Hyvä asiakaskokemus ei synny sattumalta. Fiblonilla työn ilo on erottamaton osa arkista ahertamista. Työntekijöiden viihtyminen näkyy suoraan asiakkaiden saamassa palvelussa ja huolenpidossa. Fyysisen lautasliinan sijaan on kyse isosta kokonaisuudesta, jossa mikään ei tapahdu sattumalta.

Fiblon perustettiin 23.11.1979, ja operatiivinen toiminta alkoi 19.2.1980. Vain 20 neliön kellaritilasta on tultu yli 10 000 neliön tuotantolaitokseen, mutta tärkein on säilynyt. Vuosikymmenten ajan Fiblonin tarinassa on korostunut yhteinen matka ja päämäärä asiakkaan kanssa.

– Välillä voi tulla kareja tai tuulenpuuskia, mutta luottamuksella niistä selvitään yhdessä. Ostaja ja myyjä eivät istu pöydän eri puolilla kilpailemassa keskenään, vaan katsovat yhdessä pitkälle tulevaisuuteen, kiteyttää Fiblonin varatoimitusjohtaja Anne Ekberg.

Yrityksen henkilökunta kokoontui juhlistamaan 40-vuotista historiaa jo elokuussa. Juhlintaa on tarkoitus jatkaa pitkin loppuvuotta, ja jokaisen juhlakattauksen kruunaa luonnollisesti loppuun asti hiottu lautasliina.

Isossa kokonaisuudessa mikään ei tapahdu sattumalta.

Kiinnostuitko?
Ota yhteyttä:

Fiblon Oy Ab
Kuljuntie 14, Pori
samples@fiblon.com
puh. 020 123 6662