Viesti brändistä lautasliinallasi

Kauneus, käytännöllisyys ja tehokas viestintä kulkevat Fiblonin lautasliinoissa käsi kädessä.

Kerro se liinassa

Lyhyt ja ymmärrettävä viesti UniCafen lautasliinassa informoi, auttaa ruokailijaa ja tekee ravintolan arvot näkyviksi. Kun lautasliinassa lukee ”Olen biojätettä”, mihin kierrätysastiaan sujautatkaan sen ruokailun päätyttyä? Niinpä.

Lue koko juttu: https://www.fiblon.com/ajankohtaista/kerro-se-liinassa/

Kaunis liina koristaa annoksen

Tunnistettava ja laadukas servietti tukee asiakkaan nautinnollista ruokailuhetkeä. PowerParkissa yksilöidyt liinat kohottavat asiakkaiden huvipäiväkokemusta ja samalla brändin imagoa.

Lue koko juttu: https://www.fiblon.com/ajankohtaista/viimeinen-silaus-huville/

Lautasliinat ketterästi tarpeen mukaan

Aleksisin keittiössä Tampereella valmistuu joka arkipäivä lounasta 750 henkilölle. Pienen paikallisen perheyrityksen mottona on aina ollut vastata asiakkaiden tarpeisiin nopeasti laadusta tinkimättä. Fiblonin kattaus- ja kahviliinat tukevat mielikuvaa hyvin palvelevasta ravintolasta. Tuotteen pitää paitsi toimia käytössä, myös tuntua mielekkäältä ihoa vasten. Korista mukaan napattava liina on pieni mutta tärkeä osa lounasruokailijan asiakaskokemusta.

– Arvostamme suomalaista valmistajaa, jolta saamme tuotteita varastoon juuri sen verran kuin pystymme siellä kerralla säilyttämään. Liinoja painetaan käyttöömme ketterästi tarpeen mukaan, ravintolapäällikkö Sari Nieminen sanoo.

Lue koko juttu: https://www.fiblon.com/ajankohtaista/joka-kestityksen-luottopelaaja/


avainlippu herättää nyt ylpeyttä

Aika on nyt otollinen sille, että suomalainen tuote todella halutaan tuoda esiin.

– Suomalaisesta työstä kertova Avainlippu on haluttu merkki, ja sen arvostus on tutkitusti kasvussa niin yritysten kuin ostajien keskuudessa, toteaa Suomalaisen Työn Liiton markkinointipäällikkö Reetta Mentu.

Suomalaisen tuotteen valinnut kokee ostopäätöksensä merkitykselliseksi. Valintaa kahden vaihtoehdon välillä ohjaavat arvot.

– Selvityksemme mukaan Avainlippu-tuotteen tai -palvelun valinta herättää hyvän fiiliksen. Voi positiivisesti röyhistää rintaa – tuli tehtyä hyvä teko, Mentu kuvailee asiakkaan kokemusta.

Avainlippu kertoo brändistä lisää. Kotimaisuuden lisäksi se viestii turvallisuudesta, luotettavuudesta ja laadusta.

– Yritykset haluavat käyttää Avainlippua, koska ne tahtovat sen välityksellä kertoa omista arvoistaan ja yhteiskuntavastuustaan, kuten työllistävyydestä tai vastuullisesta toiminnasta.

Fiblonilla tehdään bisnestä, josta voi olla ylpeä. Lue lisää vastuullisuudesta:
https://www.fiblon.com/fiblon/vastuullisuus/